XboxSpot XboxSpot

PS3 vs Xbox360 - porównanie ocen gier

XboxSpot » Aktualności »
Autor: Spidey    Opublikowano: 4 czerwca 2007, 13:16    Odsłon: 34193    »Skomentuj...   

Ciekawego porównania podjął się uznany serwis internetowy Gameworld Network.
Jego redaktorzy postarali się przedstawić zbiór gier ze średnią ocen większą niż 80% (na 100%) na dwa "wrogie" sprzety do grania.
Co oczywiste wybór padł na Xboxa 360 oraz Sony PS3.
Tak oto przedstawiają sie wyniki:

gry na PS3 z oceną 80/100 lub więcej:
odpowiednio: miejsce, tytuł, rok wydania, ocena

1 Elder Scrolls IV: Oblivion, 2007, 93 (94 na Xbox 360)
2 Resistance: Fall of Man 2006 87
3 Virtua Fighter 5 2007 85
5 Fight Night Round 3 2006 83 (86 na Xbox 360)
6 Gran Turismo HD Concept 2006 82
7 MotorStorm 2007 82
8 Tekken 5: Dark Resurrection 2007 81
9 NBA Street Homecourt 2007 81 (80 na Xbox 360)
10 College Hoops 2K7 2007 81 (82 na Xbox 360)
11 Tiger Woods PGA Tour 07 2006 81 (80 na Xbox 360)
12 NBA 2K7 2006 81 (84 na Xbox 360)
13 Call of Duty 3 2006 80 (82 na Xbox 360)
14 Virtua Tennis 3 2007 80 (80 na Xbox 360)

gry na Xbox 360 z oceną 80/100 lub więcej:

1 Gears of War 2006 94
2 Elder Scrolls IV: Oblivion, The 2006 94 (93 na PS3)
3 Guitar Hero II 2007 93
4 Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2006 90
5 Forza Motorsport 2 2007 90
6 Call of Duty 2 2005 90
7 Castlevania: Symphony of the Night 2007 90
8 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2006 89
9 Blue Dragon 2007 89
10 Burnout Revenge 2006 89
11 Project Gotham Racing 3 2005 88
12 Elder Scrolls IV: Shivering Isles, The 2007 86
13 Geometry Wars: Retro Evolved 2005 86
14 Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2 2007 86

15 Fight Night Round 3 2006 86 (83 na PS3)
16 Elder Scrolls IV: Knights of the Nine, The 2006 86
17 Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent 2006 85 (78 na PS3)
18 Dead or Alive 4 2005 85
19 Dead Rising 2006 85

20 F.E.A.R. 2006 85 (72 na PS3)
21 Viva Pinata 2006 84
22 NBA 2K7 2006 84 (81 na PS3)
23 Need for Speed Most Wanted 2005 83
24 Crackdown 2007 83
25 Command & Conquer 3 Tiberium Wars 2007 82
26 Test Drive Unlimited 2006 82

27 Marvel: Ultimate Alliance 2006 82 (78 na PS3)
28 Hexic HD 2005 82
29 Hitman: Blood Money 2006 82

30 Call of Duty 3 2006 82 (80 na PS3)
31 Football Manager 2007 2006 82
32 College Hoops 2K7 2006 82 (81 na PS3)
33 Condemned: Criminal Origins 2005 81
34 Tony Hawk's Project 8 2006 81 (76 na PS3)
35 Football Manager 2006 2006 81
36 Saints Row 2006 81
37 LEGO Star Wars II: The Original Trilogy 2006 81
38 Catan 2007 81
39 Uno 2006 81
40 Table Tennis 2006 81
41 NBA 2K6 2005 81
42 Perfect Dark Zero 2005 81
43 WWE SmackDown! vs. RAW 2007 2006 81
44 Cloning Clyde 2006 81

45 NBA Street Homecourt 2007 80 (81 na PS3)
46 Madden NFL 07 2006 80 (76 na PS3)
47 Peter Jackson's King Kong 2005 80
48 Tomb Raider: Legend 2006 80

49 Tiger Woods PGA Tour 07 2006 80 (81 na PS3)
50 Moto GP 06 2006 80
51 Virtua Tennis 3 2007 80 (80 na PS3)
52 Doom 2006 80
53 Winning Eleven: Pro Evolution Soccer 2007 2007 80


Gry pogrubioną czcionką, to tytuły ekskluzywne na każdy ze sprzętów.

W zestawieniu ujęto także gry pochodzące z Xbox Live Arcade i PS Store.

Tytuły ekskluzywne dla PS3: 5 pozycji.
Tytuły ekskluzywne dla Xboxa 360: 39 pozycji.


Oczywiście to zestawienie niczego jeszcze nie dowodzi, a daje nam jedynie obraz jak niewiele tytułów ujrzało światło dzienne na Sony PS3.
Średnia ocen jaką wykorzystano, pochodzi z serwisu MetaCritic.com.

Z uwagi na drażliwy temat, prosimy o kulturę w komentarzach. :-)

Źródło: gwn.com






Komentarze Dodaj komentarz»

Spidey 4 czerwca 2007, 13:27


Wszystkie komentarze zawierające wulgarny język i obrażające innych użytkowników będą kasowane. Kulturalnie proszę ;-)


monwis 4 czerwca 2007, 14:01


No i wszystko jasne... brak pytań do wyboru konsoli na dzień dzisiejszy....


Edmund McCry 4 czerwca 2007, 14:02


Tym razem powstrzymam sie od złowieszczego śmiechu. Powiem tak. Teraz mam przynajmniej dowód, iż dobrze wybrałem z wyborem konsoli. PS3, a PS2 to zupełnie inne konsole jak widzimy. 5 exlusive?! To nie w stylu SCE. Ale pamietajmy, że to dopiero początek zabawy. Na prawdziwe killery będzie trzeba jeszcze troche poczekać. Tak czy inaczej dołączam się do prośby Spidey`a. KULTURALNIE.


GoTeN 4 czerwca 2007, 14:51


Przed kupnem konsoli miałem problem jaką konsole wybrać na jaką ukaże się więcej tytułów wiele przemawiało za PS3 choćby sława PS2 na który dotąd ukazuje się pełno gier jednak jednak poszperałem po necie i widziałem że już wiele tytułów ma się pojawić na Xboxa 360 to i cena zadecydowały na wybór tej konsoli i nie żałuje choć musimy pamiętać że PS3 jest młodsze od X i kto wie może po roku PS3 bardziej się rozkręci czas pokaże


... 4 czerwca 2007, 15:15


PS3 po prostu ssie


Edmund McCry 4 czerwca 2007, 15:53


Jeżeli chodzi o możliwości obu konsol, to są bardzo podobne. Jednak to jakość gier pokaże, która będzie lepsza. Jak dla mnie będzie to Xbox 360. Wykupił już większość miodnych exlusivów, a i swoje innowacyjne gry ma niezłe. Jednak czas pokaże na co stać PlayStation, albo raczej jej fanów...


... 4 czerwca 2007, 17:43


aaa zapomniałem tutaj jest błąd, Virtua Fighter 5 też wychodzi na 360"tke więc PS3 ma 4 a nie 5 ekslusiwów


... 4 czerwca 2007, 17:45


sorka że tak ciągle pisze xD ale zapomnieli też o ekslusiwie na 360"tke Naruto więc nie 39 a 40 dziękuje i dobranoc


Edmund McCry 4 czerwca 2007, 19:05


Wiesz, jescze nie wiadomo do końca czy nie wyjdzie na PS3. Ale jeżeli Naruto będzie exlusivem, to chyba powinniśmy się wstydzić...


arturro87 4 czerwca 2007, 19:21


mam x"a 360 i jestem zadowolony ale jakby mnie było stać dokupił bym PS3 :D


type 4 czerwca 2007, 19:36


Wszystko ok. tylko xbox jest troche dłużej na rynku… zachowaj sobie listę i za rok zrób nową z ps3 i porównaj z tą z xboxa ;)


Plusk 4 czerwca 2007, 19:57


wystarczy popatrzeć na najbliższe premiery powiedzmy 6 następnych miesięcy i od razu będzie widać ile jest premier na 360-tke a na PS3.Ja tam nie wieże czy za rok będzie inaczej.jak na razie Xbox prowadzi i nie wygląda na to żeby miało się coś zmienić


Spidey 4 czerwca 2007, 20:33


W spisie podano jedynie gry, które są już na rynku !!! Nie ma znaczenia że VF5 będzie na x360, bo jej jeszcze nie ma, taka sama sytuacja z Naruto. Zestawienie dotyczy, gier które już miały premierę.


t-mac 4 czerwca 2007, 20:48


za rok sytuacja moze byc z gola odmienna i tak wuazam ze wszelkie oceny konsol nalezy zaczac przyznawac jak ps3 zagosci juz na dobre na rynku.kibicuje x360


maciek 4 czerwca 2007, 21:21


tez mam x360 i gdybym mial duzo kasy :P to tez bym dokupil sobie PS3 ale napewno nie w najblizszym czasie


Warheart 4 czerwca 2007, 23:03


Hmm, wyjątkowo spokojnie... cieszy mnie to;) Mam x360 i jestem zadowolony. Nie mam nic przeciwko, żeby ps3 z wiekiem urosła w siłę, byleby tylko nadal wychodziły ciekawe gierki na mojego x"a:">


Wolf 4 czerwca 2007, 23:23


Pamiętacie co się stało z Dreamcastem jak na rynku rozkręciło się PlayStation 2? A przecież na DC było bardzo dużo, bardzo dobrych gier. Co więcej, pierwsze opinie na temat PS2 były podobne do tych, które obecnie są kierowane pod adresem PS3. Nie chce być złym prorokiem, ale nie dzielcie skóry na niedźwiedziu. Zresztą na razie to Nintendo Wii wymiata na rynku.


macio 5 czerwca 2007, 0:19


wolf masz duzo racji ale jednak to nie to samo.Pamietam doskonale czasy dc i ps2 (boze jak to dawno temu bylo),i wtedy konsola sony wyprzedzala dreamcasta o lata swietlne jesli chodzi o mozliwosci.W obecnej generacji jedyne co mozesz zrobic na ps3 a nie mozesz na x360 to zostawic odciski palcow,a mozliwosci sa bardzo zblizone (o tym to juz kazdy wie ale co tak :) - procek ps3 jest prawdopodobnie mocniejszy zobaczymy jak to bedzie wykorzystane,no a graficznie x napewno przewaza,).x ma juz zbyt silna pozycje na rynku,zeby za rok czy dwa ps go zmiazdzyl.Nawet jezeli w obecnej generacji ps3 zwyciezy,to mysle ze z kazda nastepna roznica bedzie sie zmniejszac i ogolnie przyszlosc konsolowa nalezy do m$ (nie moge uwierzyc,ze to pisze,przypominajac sobie jak beczalem kiedy padl laser w moim ps2:)).


monwis 5 czerwca 2007, 0:32


Spoko XBOX360 jak narazie ma lepsze wsparcie w grach do końca tego roku jak i na początek przyszłego. Nie zapominajmy też że ACE COMBAT 6 ma wyjść tylko na X360 a SONY jakoś nie zapowiedziało dobrych gier które by mnie do niej przekonały. A te tytuły co mają się ukazać na konsolę M$ spokojnie mi wystarczą - narazie:-) Z tego co mi wiadomo PS2 w naszym kraju zdobyło rynek dzięki piratom, podobnie jak PSX a DC dość długo nie miał złamanych zabezpieczeń... Podobnie jest z PSP tylko w Polsce się dobrze sprzedaje he he he... Co do Wii to dobre dla mojego dziecka ale cena za ten kłam to przesada - lepiej kupić XBOX360 w te miejsce. Podobnie z PS3 wolę Xa i okolo 400 BROWARÓW he he...


lol 5 czerwca 2007, 10:09


no i co z tego ze PS3 ma malo gier to jest poczatek, PS3 nie jest tak dlugo na rynku jak XBOX 360,PS3 ma narazie malo gier ale przynajmniej konsola sie tak czesto niepsuje


lol 5 czerwca 2007, 10:10


zapomnialem dodac ze chodzilo mi o xbox 360


t-mac 5 czerwca 2007, 11:17


no to racja,usterkowosc x360 to jest jakis blamaz i nieporozumienie jak rzad kaczuchow


rafik 5 czerwca 2007, 12:22


Psuje sie :) Pełno moich kolegów ma 360 i jeszcze nikomu sie nic nie zepsuło! ;) PS3 tez sobie kupie jak będzie wiecej gier..


Rafik 5 czerwca 2007, 12:26


DO t-mac gdyby nie kaczuchy to 360 przesz szybę od sklepu byś podziwiałi to w niektórych he he :)


Edmund McCry 5 czerwca 2007, 12:53


Panie Wolf. Dreamcast upadło głównie dlatego, że sytuacja finansowa Segi nie była zbyt ładna. Co do Microsoftu i jej konsoli, brak kasy nie wchodzi w grę. Przy praktycznie niewyczerpalnym budżecie konsola nie padnie jak Dreamcast. Poza tym była duża różnica mocy pomiędzy PS2 a DC. Z X360 i PS3 ta nie jest. Są to bardzo podobne sprzęty. Jedyne co moze przesądzić o wygranej, to dobre gry- a jak widać tych nie brakuje na konsolę MS.


kanon7 5 czerwca 2007, 15:28


Jak widzę tłumaczenia że ps3 wyszedł później, to mnie szlak jasny trafia. Racja wyszedł później ale też mieli więcej czasu o cały rok, dłużej gry optymalizować i tworzyć, bo konsole to mieli już dawno, czyli od początku tworzenia i nienawidzę tłumaczenia bo miał opóźnienia. A co do ilości gier to sony sama sobie jest winna, mieli duże poparcie ze strony ps2 (jako marka) PS3 też jest bardzo dobrą konsolą technicznie jak X360 i bez problemu załatwili by sobie co chcieli, a gadanie że się nie da to odpowiem - za KASĘ wszystko się da.


Wolf 5 czerwca 2007, 20:24


@Edmund McCry Zasadniczo zgadza się, ale... Zła sytuacja finansowa Segi była spowodowana przez, mimo wszystko, porażkę Saturna i złą politykę wprowadzania Dreamcasta na rynek. To niedopuszczalne, aby konsola debiutowała na rynku amerykańskim w rok po japońskiej premierze. Mimo tego błędu DC sprzedawał się świetnie, mając kupę osprzętu i rewelacyjnych gier na rynku. Sony PlayStation 2 nie zniszczyło tej maszynki grami. Tytuły startowe były żałosne. Pamięta może ktoś Fantavision lub Ridge Racer 5? Chciało by się zapytać: z czym do ludu? PS2 wygrało tylko dzięki posiadaniu czytnika DVD. Jak na owe czasy był to najtańszy sposób na zakup tej coraz popularniejszej technologi. Dobra marka (PlayStation) i wynikający z niej spory kredyt zaufania ze strony użytkowników dokonały reszty. Co do możliwości obydwu maszynek będę uparcie twierdził, że miały bardzo zbliżone możliwości. Tyle tylko, że Sony miało czas na wyciśnięcie wszystkiego ze swojego sprzętu, a Sega za szybko dała za wygraną. Kto wie jak by to wyglądało, gdyby utrzymali sprzęt na rynku? Oczywiście obecna sytuacja, choć podobna jest jednak zgoła odmienna. Microsoft ma pieniądze, którymi może wspierać niedochodową działalność. Poza tym zawsze można wprowadzić nowy model Xboxa 360 nie oglądając się na dotychczasowych użytkowników. Kiedyś byłoby to nie do pomyślenia! Jedno jest pewne: wielki szacunek dla SEGI na wieki. Tworzyli sprzęt, który miał duszę.


Wolf 5 czerwca 2007, 20:32


@kanon7 Dev-kity Sony zostały dostarczone developerom w ostatniej chwili. Poza tym, jest spora różnica w programowaniu procesora powszechnie znanego a zupełnej nowości. PowerPC G5 od lat był wykorzystywany w Macach i dorobił się sporej biblioteki dokumentacji i kodów. Cell to wielka nowość, pierwszy procesor o tak dużej ilości rdzeni, wymuszający pewną zmianę mentalności programowania. Trochę potrwa zanim programiści go okiełznają. Przypomina mi się przejście z procesorów CISC na RISC. Wtedy też nie od razu potrafiono skorzystać z możliwości jakie oferują te drugie. Poczekajmy...


nes 5 czerwca 2007, 21:39


heja :)


Dante 7 czerwca 2007, 12:20


macio xbox 360 ma sporo wydajniejszy procesor od ps3 a jesli chodzi o GPU to ps3 rzadzi w wydajnosci i mozliwościach graficznych oferowanych przez nvidia (w koncu GPU xboxa chodzi z taktowaniem 500 mhz a ps3 550mhz i oferuje 256mb pamieci GDDR3 ktora jest wspierana najnowszym ramem 256 XDR main ram ) Wydajność ps3 jest szacowana na 1,8 TFLOPS a xa- 1TFLOPS czyli i w wydajności i w grafice ps3 jest mocniejsza wiec poczekajmy minimum rok a gry na ps3 jak killzone 3 , devil may cry 4 oszołomia was grafika jaka moze ps3 wyciagnac i wtedy porownamy ponownie pod wzgledem grafiki tytuly z ps3 i xboxa 360 i to juz nie beda minimalne roznice jakie sa teraz w grafice na kozysc xboxa poniewaz jest dluzej na rynku i producenci gier znali mozliwosc xboxa a mozliwosci ps3 nie znano prawie do samego konca jej premiery wiec ci sami producenci gier mieli trudne zadanie aby dorownac w grafice w krotkim czasie hitom gier z xboxa a i tak jak wspomnialem roznice sa błache wiec pozostaje tylko czekac na te same tytuly z x ktore nie wyszly jeszcze na ps3 a juz bedzie widoczna duza zmiana w grafie a co dalej zobaczymy :D


muniek0122 7 czerwca 2007, 15:27


Dante, jakie ty głupoty gadasz,po pierwsze CPU w ps3 jest mocniejsze, nowa architektura, większe teoretycznie możliwości, a w X360, karta graficzna (odwrotnie jak ty twierdzisz) ze względu na ujednolicenie architektury pixel i shader tak jak w kartach graficznych nVIDIA 8xxx, i ma łączną pamięć 512 MB na procek i kartę graficzną a ps3 tylko na k. graficzną 256, przez co dla poprawienia grafiki microsoft może zwiększyć wielkość pamięci na k. graficzna kosztem procesora, co w grze będzie ładniejsza grafika kosztem prędkości. Większe możliwości manipulowaniem grafiką i płynnością gier. To jedno, a co z możliwościami ps3 to wy cały czas będziecie mówić zobaczymy za rok, już to widzę - rok 2009, zobaczymy za rok co ps3 pokaże hahahahahahahahahahaha :):):):):):) buchaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!


Dante 7 czerwca 2007, 16:30


muniek zdziwisz sie co pokaze oj zdziwisz zobaczymy czy ten x bedzie mial taka ladna grafike jak twierdzisz ale czas pokaze ale jedno jest pewne obie konsole sa bardzo dobre ze teraz ja kktos chce kupic jedna z nich to ma dylemat ktora kupic ja wlasnie mam taki teraz juz nie wie mco czy ps3 czy x360 wczesniej mialem ps2 i bylem z niej zadowolony moze jednak teraz wybrac x360 zobaczyc co oferuje maszyna microsoftu nie wiem niech mi ktos doradzi :D


Edmund McCry 7 czerwca 2007, 16:43


Narazie PS3 nie pokazało zbyt wiele. Ani gier nie ma zbyt ciekawych, ani nie ukazała mocnej grafiki wychwalanej przez twórców. Do tego wyniki sprzedaży. Żeby Nintendo pokonywało Sony?... Oczywiście to sie zmieni, ale pytanie za ile? W kwestiach grafiki, udowodniono, że PS3 ma swoje wady, dzięki którym będą ostre cieńcia w grafice. Czyli na X`sie tekstury wyglądać będą lepiej. I jeszcze jedno. Jeżeli Cell ma taką dużą moc, to czemu jeszcze jej niewykorzystano? Jakoś z Xenosem nie było problemu i szybko wypuszczono gry z powalającą grafiką. A jak wiemy, oba procesory nie są zbyt łatwo programowalne... Polecam X360, bo to najlepszy wybór na dzień dzisiejszy, a i na przyszłość rokuje znakomicie.


nes 7 czerwca 2007, 20:14


ps3 nie istnieje :) przez te 10 lat kilka gier wyjdzie :)


Edmund McCry 7 czerwca 2007, 20:44


......no comment......


Rambo 8 czerwca 2007, 1:14


Wejdcie na Gamespot tam jest podana lista ile ma wyjsć gier na Ps3 rok 07/08 (291) tytułów. Mam nadzieję że ps3 rozwinie jeszcze skrzydła i pokaże jeszcze pare swojich niespodzianek. Hociażby ostatnie update do Ps3 (1.8) Każdy wie oco chodzi :P. A jeżeli chodzi o porównania grafiki PS3 vs Xbx360 dlamnie to bezruznicy, jedne gry sa leprze na Xbox360 a 2 gorsze na Ps3 i tak na odwrut. Czytałem wiele wypowidzi na ten temat, wiekrząsć niema zielonego pojęcia o czym pisze skoro połowa powołuje screnny lub filmiki znalezione w sieci, które jak dla mnie nie mają odzwierciedlenia tego co bym musial zobaczyc to na własne oczy. Są zwolenicy i przeciwnicy obu Platform i każdy bedzie wychwalał to co kupił, przecież nie bedzie muwił złego słowa na to co posiada :). Więc ci co maja Xboxy360 będą kochać Xboxy360 i wychwaląc nawet to co w nich jest najgorsze i tak samo jak z fanami ps3 :P. Osobiście posiadam Ps3 i jestem zadowolony z tego wyboru (Przynajmniej mi się gry nie zawieszają) XD


Rav 8 czerwca 2007, 10:22


Wiadomo już kiedy pojawi się u nas wersja X360 Elite???


Edmund McCry 8 czerwca 2007, 10:27


I tu cię zaskocze. Jest pare rzeczy które wnerwiają mnie w Xboxie 360. Za internet trzeba bulić i nie można tak łatwo przerobić konsoli na kombajna multimedialnego. Ale to są według mnie detale. Za to co oferuje XBL! śmiało mozna płacić. Ale niesmak pozostaje do tych żuli... ( :) ) Natomiast w PS3 niepodoba mi sie o wiele więcej rzeczy, które już wymieniałem w tym serwisie. Jednak wcale nie wykluczam, iż zakupię kiedyś PS3- o ile gry będą w miarę przyzwoite... Ogólnie, nie jestem przeciwnikiem żadnej konsoli, owszem, do niektórych mm większe uprzedzenie, lecz uważam że każda konsola ma wady.


Rambo 8 czerwca 2007, 10:55


Xbox360 nie da sie łatwo przerobić hehe tu cie zaskocze to jest tylko kwestia małego przerobienia systemu groszowa sprawa. A jeżeli nawet przerobisz konsole tracisz w tym momęcie gwarancję i oczywiście zostaje zablokowane twoje konto taka zmiana jest bardzo prosta do wykrycia jesli jesteś podłączon pod neta, więc mozesz w tedy juz pomazyć o grze w sieci i czerpania jakich kolwiek korzyści:). A odnośnie gier na Xbox360 prucz GOW co ma takiego czego by nie mial ps3 gier wydanych z 05/06 roku żadna rewelacja :) Na daną chwilę jest tyle samo premier,zapowiedzi na Ps3 co i na Xbox360. Tagże duży wpływ ma to na czym te gry będą wyświetlane jeżeli masz monitor lcd itd. to żadna przyjemność z gry, jeżeli masz tv np: 38-42cal full HD to mozna w tedy spekulować na temat grafiki i szczegułowości. :P Ale zeczywistość jest tak że mało kto zwraca na to uwagę.


Edmund McCry 8 czerwca 2007, 11:27


Nie chodziło mi o takie przerobienie konsoli. Starego Xboxa wystarczyło podłączyć do kompa (wystarczył XP) i pobrać co chesz. DviX`y, XviD`y, MP3, WMV... Zyskałeś wtedy urządzenie prawdziwie multimedialne. A teraz Microsoft naciąga cie jeszcze na Windows Media Center. Co do gier- mylisz się. Na X`sa wyszedł PGR3, Crackdown, Lost Planet. To bardzo dobre gry. W kwestii TV, jeżeli chcesz porównać gry, to chyba oczywiste, ze będziesz korzystał z identycznego telewizora HD. Ja dalej stoję przy tym, iż na SDTV można się dobrze bawić. Oczywiście, grafika nie ta, lecz pozostaje grywalność.


Dante 9 czerwca 2007, 18:08


z tego co dowiedzialem sie z neta i xbox 360 bije ps3 pod wzgledem szybkosci i grafiki mowicie ze ps3 ma szybszy procek ma 7 procesorow z czego 5 taktuje lacznie z predkoscia 3,2 ghz 6 jest nie aktywny a z do potrzeb menu xbox ma 3 rdzenie ibm i kazdy z nich taktuje z predkoscia 3,2 ghz wiec na zdrowy rozsadek jak moze miec ps3 szybszy procek jak sam procek ps3 ma wydajnosc szacowana na 218 mglops a xboxa sam procek na 512 mglops (w sumie jak bys mial w kompie procek intel duo 3,2 ghz czyli 2 procki a ktos kupil by procek ibm nowy o taktowaniu 3,2 ghz to przeciez wiadomo ze intel duo bylo by szybsze) wiec najlepszy wybor to konsola microsoftu jednak kazdy kupi co bedzie chcial ale na pewno nie chcial bym grac na ps3 w splinter cell double agent jakosc grafiki na ps3 jest bardzo slaba link==> http://www.youtube.com/watch?v=aG6_gg7ihfU jak narazie grafika w xboxie bije ps3 na glowe nie jestem zwolennikiem microsofyu sam mam ps2 lecz kolejny wybor to xbox 360 a w przyszlosci moze ps3 pozdro narqa :D:D:D


LukaszKR 10 czerwca 2007, 9:19


Jestem już doświadczonym graczem (15 lat na rynku) miałem i grałem praktycznie na wszystkich konsolach od 1991 roku. Oczywiście ps1 , ps2 i xbox1 to platformy obowiązkowe.Ostatnią konsolą sony którą kupiłem było PSP. I wniosek jest krótki : sony juz nie dba o graczy , niska jakośc gier (nie dopracowanie animacji itp , duża ilość "gniotów" to wszystko przejmuje rynek PS3.PS3 jest mocno przereklamowane.Na dzień dzisiejszy posiadam X360 i nie ma mowy o PS3.Spekulacje "zobaczymy za rok-dwa" mnie śmieszą ponieważ ten sprzęt nie spełni oczekiwań graczy mimo wysokiego zaawansowania technicznego (podobnie jak PSP) . Konsola Microsoftu jest najlepszym rozwiązaniem na dzień dzisiejszy i przyszłość.


Rambo 10 czerwca 2007, 13:07


Jeśli Sony nie dba o gracza to zobacz co robi Microsoft wypuszczając Xbox360 Elite :) Ci co kupili zwykłego Xbox360 będą się teraz slinić i zastanawiać jak ich Microsoft wych... :) Dante Ps3 ma 1 procesor A Xbox360 jest 3 rdzeniowy O odnośnie gry http://www.youtube.com/watch?v=I95dmymb-oQ To aż takiej ogromnej rużnicy to nie ma.


Dante 11 czerwca 2007, 11:33


Rambo ps3 ma oczywiscie 1 procesor rozdzielony na 7 rdzeni z czego 5 rdzeni lacznie chodzi z predkoscia 3,2 ghz xbox ma 3 rdzenie i kazdy z tych 3 taktuje z 3,2ghz predkoscia a odnosnie splinter cell double agent to roznice miedzy obydwoma konsolami sa ogromne na ps3 rozdzielczosc tekstur jest beznadziejna powtarza sie historia jak na ps2 zawsze wygladaly slabiej gry niz na xboxie zawsze ps2 mnie jdetali miala i nizsza rozdzialke lub slabsze oswietlenie i tak samo na dzien dzisiajeszy wyglada sytuacja z ps3 i xboxem 360 xbox ma poprostu lepsza grafe pod kazdym wzgledem jesl chcesz ogladac na swoim monitorze lum tv hd super grafe w grach to wybierz xboxa 360 na dzien dzisiejszy i chyba na przyszlos b onic narazie nie wskazuje zeby ps3 pokazalo cos leepszego w grafice czego xbox moglby nie zaoferowaz a wrecz przeciwnie. jesli chodz io gry to wszystkie zajefajne tytuly ukazuja sie narazie na xboxa a niektore na ps3 i to w gorszej oprawie albo takiej samej wiec lepiej dac te 1500 zl za konsole microsoftu juz z gra niz 2400 zl za ps3 i podobno w zestawie ps3 nie ma kabli hd trzeba sobie dokupic ale chamowa kapota narqa all :D


Rambo 11 czerwca 2007, 20:13


Duży wpływ na grafikę mają sami programiści to oni generują kod żrudłowy tak aby gra miała z czego ciognąć. Jak myślisz dlaczego Fight night 3 na ps3 wypadł lepiej niż na Xbox360 poniewaz to od programistów zależy w jaki sposub wykożystają moc konsoli. Jeśli chodzi o Xbox360, to wersja Xbox360 Elite jeszcze nie wyszedł i nie będzie kosztował 1500zł tylko 2000zł, z tego co słyszałem to wyjście HD na Xbox360 nic nie daje skoro ma płyty DvD a wersja Elite ma ponoć być wypuszczona bez HD-DvD Microsoft nie zamieża inwestować w nową technologię przecież by odrazu gry podrożały. Pozatym Xbox360 którego tak pod wzgledem grafiki wychwalacie nie jest taki wspaniały. Pierwsze egzemplaże Xbox360 jeszcze bez dysków twardych, parodia co 3 konsola nie działała prawidłowo. Potem nadeszła wersja z dyskiem 20gb ale co z tego jak Xbox360 nadal ma problemy z wadliwymi i przegżewającymi się elementami podzespołów, a najpoważniejszą usterka jaką ma xXbox360 to to że folia która izoluje rdzeń procesora karty graficznej od kurzu nie została zdjęta lub nie własciwy materiał został użyty na odprowadzenie ciepła i takowy rdzeń się przegrzewa, przepala. Dodam do tego że Microsoft takowej usterki nie zamieża brać pod uwagę podzczas oddania konsoli pod serwis. W Ps3 nie ma takich problemów teperatura jest umiarkowana, zasilacz wbudowany w konsolę, jeszcze mi się żadna gra nie zawieśiła od momentu kupna (42)dni, rozbudowa multimedialna duży + itd. jedynie do czego moge się przyczepic to że kuż do niej sie kleii ale to chyba dobże bo na meblach nie ośada . A gry na Xbox360 są tańsze ponieważ są robione na DvD (koszt płyty) to 1zł. Na Ps3 sa wypuszczane gry na Blu-ray (koszt płyty) gdzie ich cena narazie utrzymuje się w granicach 35-40zł za sztukę więc dlatego taka rużnica. Kabla HD gratiz na Xbox360 to nie ma co zazdrościć. Dobże że mogę go sam wybrać bo wiem co kupię a jęśli źle wybrałem to będę mugł ponażekać tylko na siebie. A nie jakijś tam papierkowy bubel który i tak pewnie bedzie miał mało znaczący efekt. Tyle od siebie. Sory Za błędy jeśli się myliłem w pewnych sprawach z góry przepraszam Pozdrawiam. :)


Dante 12 czerwca 2007, 12:32


Rambo pewnie ze sie myliles juz na wstepie :D obczaj link porownawczy grafe w fight night round 3 ps3 ma duzo ma slabsza moze nie az tak masakralnie ale sporo link ===>http://www.gamespot.com/features/6162742/p-6.html narqa :)


Rambo 12 czerwca 2007, 21:41


Obadaj to tak na koniec (Piekło) http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_Technical_Problems (Niebo) http://en.wikipedia.org/wiki/PS3_Technical_Problems Gwarantuję przerazisz się


ZwIerzak 20 czerwca 2007, 8:10


ps3 to kicz Jak tak dalej pójzie to konsol niepedzie w tej generacji konsolami mogą nazywaać si etylko xbox360 i wii!


lukibalboa 21 czerwca 2007, 17:00


Moim zdaniem ps3 jest z drogie, bo gdybym miał wybrać poiedzy ps3, a xboxem 360 to bym wybrał xbox-a 360, poniewaź grafika jest podobna, a gier jest więcej na xboxa 360. Ceny nie ma co porównywać! :-))


Shubnyggurath 21 czerwca 2007, 20:18


Ta jest leprza tamta gorsza, tu jest 15 rdzeni tam 20-ścia. A ja wyjde z propozycją abyscie pisząc o konsolach pisali o samych grach kogo obchodzi sprzęt ja zaczynałem od Master System 2 Segi i nigdy nie czułem sie gorszy od posiadaczy SNES-a. Wybrałem x360 poniewarz kocham te a nie inne gatunkowo gry (Mass Efect, KOTOR3 i inne RPG które się pojawią). Kogo obchodzi która konsola zarządzi mocą. Gameqube stał w cieniu xklocka i ps2 kupiłem go troche przypadkiem a ubaw miałem na niej najleprzy i bardzo dobrze ją wspominam bo te raptem pare gier dało mi kopa i sporo do myślenia kto nie do końca rozumie niech sprubuje sie w Eternal Darkness F-Zero Metroid Prime i Star Wars-y. Sumując gry, gry i jeszcze raz gry potem grafika, wydajność, fps, nie kupiłem konsoli żeby bawić sie w pecetowego milośnika hardwaru.


Olewa 25 czerwca 2007, 10:56


Z tymi konsolami będzie tak: Xbox 360 to Ameryka, a PS3 to Rosja, M$ to Bush, a SONY to Putin. Bush i Putin przenieśli się w czasie. Chcieli się dowiedzieć co z ich państwami. Putin wyjął gazetę ze śmietnika i czyta: komunizm zapanował w Ameryce, na to Bush wyciągnie ze śmietnika inną gazetę i przeczyta : Zamieszki na granicy Polsko-Chińskiej. Obecnie nie mam żadnej z tych konsoli, ale mam zamiar kupić Xbox-a 360.


Twich 26 czerwca 2007, 18:39


ps3 wygra jest bardziej zaawansowana niz x 360 ale potrzebuje czasu aby sie rozgrzac na rynku narazie jest za krotki okres poczekajmy troche i zobaczymy jak bedzie :D


adam3233 10 sierpnia 2007, 10:41


Moim zdanem narazie konsole PS3 i x360 są zblirzone do siebie. Lecz kiedy programisci nauczą się w pełni wykorzystywać morzliwości PS3 to x360 wymięknie.


zielony 14 sierpnia 2007, 20:35


gdzie jest lepsza grafa w grach ps 3 czy xbox 360


worm 21 sierpnia 2007, 10:38


I ja w końcu poszedłem po rozum do głowy. Mówię dosyć upgrade-owaniu kompa (w dodatku za cenę nowej konsoli LOL!!). Kupuję konsolę, jaką ? X-pudło, dlaczego ? Bo z zestawień z grami na ps3 i X-a, jedynie parę gier na ps3 spodobało mi się a co z x-em ? Przy WIĘKSZOŚCI gier na niego (tych które się ukazały i mają ukazać) mówiłem sobie: muszę to mieć. Poza tym ps3 straszy ceną jak król kaczucha urodą. Co ? Że ps3 ma lepszą grafę (jeśli ma) ? I co z tego, i tak nawet tych detali graficznych pewnie nie zauważę a nie mam zamiaru płacić dodatkowy tysiąc za komfort psychiczny i możliwość chwalenia się czymś czego nawet nie widzę, że z ps3 można zrobić maszynę multimedialną, można nawet linuksa zainstalować ? Łaaaaał ale fajnie, tylko po co mi koleina maszyna multimedialna w domu ? Co to ja już komputera nie mam ? Zresztą po to kupuję konsolę żeby na niej grać a nie starać się upodobnić do komputera którym i tak nigdy do końca się nie stanie. Xbox ma mi umożliwić rozrywkę przy grach jak (tu gry które "must have") bioshocku, assasins creedzie, medal of honor airbone i innych zaawansowanych grach bez wydawania ciężkiej kasy (nierzadko przekraczającej wartość xboxa) na kolejne upgrade-y, co jakiś czas. Nie kupuje konsoli żeby się podniecać jakimiś pierdółkami typu: tworzenie awatara z wii. JA CHCĘ PO PROSTU POGRAĆ bez pieprzenia się z instalacją, łatkami, grami które nie lubią takich czy srakich kart graficznych i tym podobnych rzeczy znanych doskonale użytkownikom komputerów.


xXXx 9 września 2007, 21:46


Czytałem już wiele na temat tych konsol.Według mnie to ps3 bendzie góra pod wzgledem technicznym.ps3 ma procesor mocniejszy.A co do karty graficznej karty ATI zawsze były lepsze technicznie ale pod względem oprogramowania to nVidia jest górą.Ps3 poprostu niemiała jeszcze czasu żeby pokazać co potrafi.


xbox 360 10 października 2007, 13:57


nie kupujcie xboxa 360 bo wam się zepsuje tzw 3 red death flash light połowa użytkowników ma lub będzie miała ten problem moja właśnie została wysłana do naprawy jak nie naprawią to kupuję ps3 pozdro.


robert is good 11 października 2007, 13:16


powiem wam tyle ze ps3 na rok 2007 i 2008 moze naskoczyc x jest droga cięzka do opragromowania i konstróktorzy gier mają problem z kodowaniem tytółow na nia czego jest przykładem gta 4 jak by nie umowa to by w ogule niewyszla na ps3 a macie terazniejszy przyklad fifa 08 o wiele lepsza na x graficznie bo jest latw w progamowaniu na rok 2009 wybral bym ps3 ale wtedy ja kupie za 1000 zł niecałe moze nawet i smiac sie bede z palantow co sie napalili na konsole ps3 w dniu dzisiejszym a x niesprzedam bo nawet jak ps3 bedzie o niebo lepsze w kolejnych latach co stoi pod znakiem zapytania ( jedno jest pewne ze wyjdzie nowa ps3 latwiejsza w programowaniu a te stare beda działałay jka działaja bez postepu ) xbox live to powud dla kturego warto miec 360


robert is good 11 października 2007, 13:18


a propo latwiejszego programowania juz wysza ps3 za 1500 zł bez zbednych bajerow pomału ci fanatycy ps3 co kupili 1 wersie beda sie ciąc :)


james 15 października 2007, 1:46


i tu masz racje robert is good ja mam ps3 i juz sie chlastam poniewaz ta grafe co na niej widze to poprostu zenuje mnie ale mi chodzilo tylko o mgs4 na ta konsole reszta to kpina wszystkie gry zaliczam na x360 bo po 1 sa wczesniej niz na sony a po 2 wygladaja tak jak nalezy coz koniec monopolu sony czas na monopol w wykonaniu Billa wybieram ten drogi rzecz jasna pozdrawiam


magi 27 listopada 2007, 23:46


poczekajcie az ps3 sie rozkreci i poznamy jego mozliwosci wtedy bedzie czas na ocene.mam ps3 i z tego co widzialem niczym nie ustepuje x 360 (tylko liczbom gier i cena)myslicie ze sony pozwolilo by sobie na wyposzczenie chlamu watpie za duzo kasy wchodzi w gre.a co do X to nie mam nic do tej konsoli tania ladna grafika i duzo fajnych tytulow.pozdro


buhaha 27 listopada 2007, 23:59


robert is good"a propo latwiejszego programowania juz wysza ps3 za 1500 zł bez zbednych bajerow pomału ci fanatycy ps3 co kupili 1 wersie beda sie ciąc :)"->dlaczego mam sie ciac?ty moze nie mozesz sobie pozwilic za wydanie 2.300 na konsole ale nie wszyscy pracuja w markecie jak ty:P nie wiem co masz do ps3 ale udaj sie do psychologa bo masz jakas manie przesladowczom.jak moga zmienic oprogramowanie chłopku dobijasz mnie


Rob 5 grudnia 2007, 21:47


do buhaha Ty i inni "fanboje sony" nie mozecie uwiezyc ze sony.. to tylko fajna nazwa pusta w srodku!! tak jak kaczory nie umieja sie pogodzic z kleska, tak samo fanboje sony z kleska ps3!! niestety lata panowania sony minely... jeszcze tylko brakuje by blue-ray podzielil los umd, betamax czy minidisc pozdrawiam... wierny fan... obrych gier:)


Marin 6 grudnia 2007, 20:28


ja kupielem xboxa 360 i jestem bardzo mocno zadowolony moze i chodzi troche glosniej niz sony moze trafia sie tez jakas konsolka z wadami ale co z tego ? nikt jeszcze nie wie tak naprawde czy sony 3jka niebedzie wadliwa a jelsi chodzi o same gierki to xbox 360 prowadzi i niewazne ze sony dopiero zaczyna wazne ze na xsa pisze sie latwo gry i sa to efektowne gry mialem przyjemnosc grac w tekena 5 i mam na swojego xa dead or alive 4 musze przyznac ze teken jest strasznie slaby i wolniejszy od dead or alive 4rki i chociazby na ttych dwuch prostych napazankach wyrobilem sobie tez sowje zdanie nieliczac tego jak niewielkie sa roznice odnosnie mozliwosci obu konsol ... jak dla mnie zdecydowanie xbox 360 :)


marin 6 grudnia 2007, 20:35


jeszcze jedno konsolka bila wizualnie prezentuje sie o wiele wiele lepiej niz 3 dziecko sony moge smialo stwierdzic ze play 3jka jest przereklamowany mozliwe ze za rok dorobi sie paru naprawde konkretnych tytulow ktorych niepowstydzilby sie xbox 360 i ktorych bede mogl zazdropscic posiadaczom tej konsolki jednak patrzac realnie na same mozliwosci obu konsol watpie aby roznice byly tak diametralne ! w sumie i fani xboxa 360 i fani sonego 3jki i ludzie totalnie bezstronni mozemy tylko gdybac czas pokaze uwazam ze osobiscie i tak neibede zalowal zakupu :) pozdrawiam !!!


Liquid 7 grudnia 2007, 18:24


No cóż, na 360 wyszło naprawde pare mocnych tytułów: Halo 3, PGR, GOW. Mass Efect. W te gierki warto zagrać. Ale na moje oko X360 pokazał już 80% swoich możliwości, w najbliższej przyszłości już niczym nas nie zaskoczy. Za to PS3 dopiero wchodzi na rynek (i szczerze mówiąc mało pokazało:) ale z niecierpliwością czekam na: Metal Gear Solid 4, Gran Turismo 5, Killzone 2, Haze i oczywiście God of War 3 który prędzej czy później wyjdzie. Jeszcze Fumito Ueda twórca min. Ico i Shadow of the Colossus pokaże tak naprawde na co stać PS3. Możemy porównywać nędzne sequele które wychodzą na wszystkie typy platform tj. NFS, czy kolejne części Fify jedni programiści gorzej zrobią gre na PS3 drudzy na X-boxa, ale prawdziwą siłą konsoli są gry dla których warto kupić sprzęt by móc zapykać w właśnie tą gre. Nie znam tytułu na X360 dla którego kupił bym tą właśnie konsole, za to wszystkie exclusivy które wymieniłem na PS3 warte są dodania kilku setek więc.


heinz 24 grudnia 2007, 12:04


wpienia mnie wasze gadanie ze ps3 nie mialo czasu zrobic dobrych gier!Ludzie co z tego ze ps3 ma 7 rdzeniowy procek jak te rdzenie sa ASYMETRYCZNE . MAM PS3 i xbox 360 .XBOX jest lepszy i nie oszukujmy sie.Nie znacie sie poprostu. Wady i zalety xbox 360 ZALETY -wyglad -gry -graficzna karta -procek 3 rdzenie SYMETRYCZNE -pady WADY -w starzych modelach 3 red lights TO NIE PRAWDA ZA TAKIE GRY JAK GOW ITP TO 80%mozliwosci XBOX 360 TO TYLKO 30% mozliwosci tej oto konsoli


ivan 24 grudnia 2007, 12:06


to prawda co mowi heinz >chcecie pograc w fajne gry =XBOX 360 chcecie szmelc przereklamowany =PS3


Art 26 grudnia 2007, 19:17


Oj, widzę znów kłótnie na temat tych konsol... Nie posiadam żadnej z nich, ale grałem już na obydwóch i czytałem dużo rzeczy o nich. Jeśli chodzi o to która konsola ma lub będzie miała lepsze tytuły to stawiam na PS3 ( kolega nieco wyżej je przedstawił ) Chcę sobie kupić jedną z tych konsol i na dzień dzisiejszy stawiam na Xboxa 360, ale wole sobie poczekać na mocniejsze gry jakie na m.in trailerach zobaczyłem które wyjdą na sprzęt Sony. Nie jestem wstanie wywnioskować na ile procent Xbox pokazał moc, ale wydaje mi się że PS3 jest wstanie dogonić a nawet przegonić go....


bogaty 31 grudnia 2007, 0:39


Mam xboxa od 1,5 roku zgromadziłem ponad 50 gier takich hitów jakie posiadam Ps3 nigdy nie bedzie miec jest słabsza to widac


Kunio 6 lutego 2008, 13:09


No roznice coraz bardziej sie zacieraja wystarczy zobaczyc na date wydania gier na lipiec [czyli mniej wiecej rok od napisania tego tematu: PS3 June 2008 Battlefield: Bad Company June 2008 Bourne Conspiracy, The Vivendi Games June 2008 Brothers in Arms: Hell"s Highway June 2008 Hellboy: The Science of Evil June 2008 Highlander: The Game June 2008 Incredible Hulk (2008), The S June 2008 LEGO Indiana Jones: The Videogame June 2008 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots June 2008 SingStar June 2008 Soulcalibur IV June 2008 TNA iMPACT! x360 June 2008 Alone in the Dark June 2008 Battlefield: Bad Company June 2008 Bourne Conspiracy, June 2008 Brothers in Arms: Hell"s Highway June 2008 Hellboy: The Science of Evil June 2008 Incredible Hulk (2008), The June 2008 Left 4 Dead June 2008 LEGO Indiana Jones: The Videogame June 2008 Samurai Warriors 2: Xtreme Legends June 2008 Soulcalibur IV June 2008 TNA iMPACT! zrodlo ign


sprawiedliwy 11 marca 2008, 18:27


muisz wiedzieć,że Ps3 to jest konsola typu exclusive i w sumie nie każdy może ją mieć.Jakość wykonania,czytnik Blueray i oczywiście bezawaryjność czynią tą konsolę bezkonkurencyjną.Sony zawsze w rządziło w tym temacie i to się baaarrrdzzzzooo długo nie zmieni. X360 to tylko tania i nędzna próba podważenia autorytetu PS3 . Można wręcz powiedzieć że to konsola dla plebsu.Awaryjna ,głośna,dziadowski pad,gry które w tej chwili wychodzą na x360 wykorzystują już prawie na max. jej możliwości a tym czasem te sam gry na PS3 zużywają zaledwie 30% jej poweru.Już samo to daje pojęcie jak mocną maszyną jest PS3. BEZ ZASTANOWIENIA BIERZ PS3 ,TO JEST SPRZĘT PRZYSZŁOŚCIOWY A Xsik360 jest już na wylocie także nie ma co inwestować w dziadostwo. Ps.Zresztą zwróć uwagę na cenę X360 możesz już mieć za 800 zł a Ps3 jest dwa razy droższy (wiadomo nowa technologia kosztuje). pozdrawiam.


Farmah 12 marca 2008, 1:14


Te % to pewnie z kalkulatorem w reku wyliczyles.


Rudy 1 kwietnia 2008, 12:19


w planach mam ps3 ale podobno nie bdzie pirat


Rudy 1 kwietnia 2008, 12:20


będzie piratów


gracz 22 kwietnia 2008, 12:32


Może troszkę nie na temat, ale znalazłem w sieci coś takiego (to tak dla "sprawiedliwego" który oczytał się komiksów marketingowych Sony): Cytat: “Hideo Kojima narzeka na MGS4 (21-04-200 8) Hideo Kojima, twórca serii Metal Gear, nie jest całkowicie zadowolony z “Metal Gear Solid 4”. Gracze krytykują nowe gry niezwykle często, lecz bardzo rzadko zdarza się, by robił to również ich twórca i to zanim gotowy produkt trafi na sklepowe półki. A jednak tak właśnie postąpił Hideo Kojima, ojciec serii “Metal Gear”, krytykując jej kolejną część, która już latem pojawi się na rynku. W wywiadzie dla magazynu Edge guru wyznał, że co prawda gameplay jest zbliżony do jego osobistej wizji, lecz strona graficzna znacznie odbiega od tego co sobie wymarzył. Według Kojimy, zarówno rozmiar map, jak również motion-blendin (czyli skomplikowane animacje ruchu) nie zgadzają się z jego oryginalną wizją. Poza tym Hideo wyznał, że “Metal Gear Solid 4” wcale nie będzie tak wielką ewolucją serii, jak tego chciał. “Oryginalna wizja poszła dziesięć kroków do przodu, lecz realizm był jednym krokiem do tyłu, co oznacza, że nie nastąpił żaden postęp”. Autor stwierdził, że winę za taki stan rzeczy ponosi procesor Cell, który co prawda został w pełni wykorzystany, lecz jego możliwości, które okazały się mniejsze niż przewidywano. ” Jeżeli Sony pozwala Twórcy jak by nie było exlusiva, w dodatku o takiej wyrobionej marce, na ferowanie takich opinii to ja dziękuję. Samobój z najwyższej półki :/


kpa 10 maja 2008, 16:28


kupiłem xboxa360 i jestem bardzo zadowolony. WEDłUG mnie ps3 nie bedzie lepszy od xboxa 360 poniewaz nie dorównuje mu grafiką


Krynik 8 czerwca 2008, 11:36


xD dzieci neo sie wypowiedziały niemam zadnych z tych konsol ani zadnem fanem ale pod zgledem ps3 to macie racje jak taki hicior z niego to niech cos pokaze ze go warto kupic moim zdaniem narazie gigantuje xbox360 Elite lub premium prawdopodobnie kupie sobie te knsole. Jezeli PS3 pokaze cos bardzo dobrego to sprzedam xboxa360 a kupie PS3 ale wątpie zabardza przereklamowana konsola i niezachwycajcie sie ps3 i jego prockiem bo jego procek jest mniej wydajniejszy od xboxa360


JW 21 czerwca 2008, 22:02


Widze Microsoft spłodził wielkie żniwo fanbojów montując napęd DVD w konsoli. Drogie dzieci M$, ile macie oryginalnych gier?


JW 21 czerwca 2008, 22:05


I na serio wierzycie, ze w konsoli Billa sa mocniejsze bebechy? ;) o naiwnosci... Jest podobna sytuacja jak z Emotion Enginem w PS2, jeszcze troche czasu i bedzie jednoznacznie widac kto rzadzi. Pozdrawiam fanow xkloca


Hahaha 11 lipca 2008, 0:18


Hahaha to to już na prawdę funboy robił xboxa Lego na więcej niz 80% wtf WWE LoL i td... hahah żal


Lis 13 lipca 2008, 19:29


Może i na PS3 nie ma jeszcze wielu gier ale to zasługa czytnika blu-rey, ale już niedługo pojawi się więcej gier. W wyborze konsoli trzeba się zastanowić nad tym co nam się przyda w przyszłości. Niedługo większość rzeczy będzie na płytach blu-rey i bez sensu kupować oddzielnie czytnik skoro teraz można go mieć dopłacając 200-300 zł. Po za tym żeby w PS-ie powiększyć sobie pamięć wystarczy kupić zwykły dysk twardy do laptopa (160GB około 160 zł.), a żeby powiększyć w Xbox-ie trzeba kupić specjalny dysk (120GB ok. 389 zł.)(ceny pochodzą z allegro). Po za tym do PS3 można podłączyć specjalną myszkę lub klawiaturę co nie wiem czy w przypadku Xbox-a jest możliwe. Jak w czymś nie mam racji to proszę mnie poprawić. :)


majki 16 sierpnia 2008, 22:35


xbox360 żądzi


ICE 12 października 2008, 23:45


sprawiedliwy pozdro,masz racje ps3 to przyszlosc,konsola dopiero sie rozwija,a xbox360 raczej niczym nas juz nie zaskoczy,sam posiadam ps3 i nie stresuje sie ,ze jest na nią malo gier,to tylko kwestia czasu by programisci pokazali potęgę ps3 w grach,poza tym wygląd ps3 jest poprostu piękna.


Dante777 29 listopada 2008, 11:12


Mam pytanie. Chcem sobie kupic jedną z konsol ale nie moge sie zdecydoac. Cena przemawia za Xbox 360 ale słyszałem ze ma gorszą grafikę od PS3 i łamie płyty. Czy to prawda? Prosiłbym równierz o jakiś przykładowy link porównywaczy grafikę z tych dwóch konsol.


castro 29 grudnia 2008, 13:49


czy iksa da sie podlaczyc pod monitor mowie o xbox 360 premium z gory dzieki.Ktora konsola jest lepsza ? teraz wydaje mi sie ze x box 360 ale w przyszlosci nie wiem czy nie bedzie zadzil ps3 prosze o odp dzieki.pozdro


KamK 29 grudnia 2008, 17:17


Dante777
 
grafika na xboxie jest lepsza, płyt nie łamie, ale dla bezpieczenstwa mozna zgrac z plyty gre na dysk twardy dzieki NXE,
 
http://pl.youtube.com/watch?v=jc-7kJdIqSE&feature=related
 
http://pl.youtube.com/watch?v=HcDLyENIy8c


Elo 18 stycznia 2009, 12:45


Ja mam xboxa i jest z niego bardzo zadowolony. Zawsze byłem fanem sony miałem psx ps2 ale kiedy kumpel kupił sobie xboxa  a miał juz ps3 stwierdziłem ze  sony leci sobie  z cena  poprostu nie ma co przepłacac za ps3   a tak na dobra sprawe to te dwie konsole dzieli rok roznicy   i  jakos  na przykładzie gta 4 czy fify 09 mozna stwierdzic zegrafika jest taka sama
 
castromozna podłaczyc konsolke do monitora kup sobie kabel  tylko na nim nie oszczedzaj kup
BigBen VGA

koszt ok 100zł w media markt.


xbox 30 stycznia 2009, 21:14


mam xboxa 360 elite 5 dni mam na niego 4 gry. zastanawiam sie czy nie lepszy jest ps3 ale jak mialbym wybierac do wybral bym psp


David 6 kwietnia 2009, 23:57


Wiekszość z was jest zabawna..... Szczególnie Zwolennicy jednej konsoli jak i drugiej... to co piszecie czasami, przekomazajac sie co jest lepsze wprawia mnie w oslupienie i dochodze do wniosku że srednia wieku piszących niektóre J.....te kom. nie przekracza wieku 10 lat.


David 7 kwietnia 2009, 0:30


Jedna konsola jak i druga ma swoje plusy i minusy.... Miałem okazje grać na obydwu konsolach i Możliwościami generowania grafiki są podobne... Często przewyższa xklocek.... choć ostatnim hitem jest kilzone na ps3 i tam grafika jest naprawde dobra, ale myśle również że i n x bedzie coś równie fajnego... Do nie dawna miałem dylemat co kupić i po długim namyśle doszłem do wniosku że wezme 360 i nie żaluje...gry są świetne i jest ich nawet dość dużo choć nie ukrywam że nie które sa badziewne. Kupiłem limitowaną edycje tej konsoli w cenie ps3 i już mówie dlaczego:) PS3 Jest mocno przereklamowane i powie to każdy majacy łeb na karku posiadacz tego właśnie "cacka" co z tego że ma odtwarzacz blu, że można wgrać linuxa co czyni ps3 komputerem i zabawka multimedialną....Każdy wymienia tylko te argumenty a są one bardzo słabe. Konsola ma slużyc do grania... a nie ma grania jak nie ma gier.... na ps3 wychodzi coraz to wiecej gier ale x wcale nie zostaje w tyle...gry jakościowo są praktycznie takie same czasem z lekka przewagą ps3 ale co z rtego?? Ps3 jest juz dlugo na rynku i raczej juz szału nie zrobi.... Ciągle tylko czytam "poczekajcie aż ps3 się rozkreci" tak bedziemy czekać az Bill wypuści nowa maszynke dużo lepsza niż ps3 i tak Sony nawet dobrze skrzydeł nie rozwinie, albo zostanie przy 3 albo wypusci ps4 aby nie zostać całkiem w tyle. Może byc różnie, ale nie rokuje Sony świetlanej przyszłości, totalnie olali graczy Tworzac maszynke multimedialna ktora jest mocno przereklamowana. Nie ma sensu kupować ps3 ze wzgledu na jej odtwarzacz filmów wysokiej rozdzielczości. Różnice miedzy hd a ful hd widać w telewizorach powyżej 32cali a nie każdy na taki może sobie pozwolić i nie każdy taki ma a kupywac telewizor pod konsole jest chore. Filmy blu tez juz nie są drogie ale nim na dobre wejda w życie to troche czasu minie a odtwarzacz w ps3 jest kiepskiej jakości i czesto sie psuje o czym oczywiście jej zwolennicy  nie piszą. Każde pierwsze odtwarzacze śa przeważnie kiepskie. To samo było z ps2 szybko lasry padały i to samo jest z ps3 a jak juz bedzie możliwośc jej przerobienia to dopiero beda cyrki i Kzady mądry wie dlaczego. Ps3 z chłodzeniem też ma problemy, z oprogramowaniem i dyskami również... prosze wejsc na jakieś formu o ps3 i poczytac o jej awaryjności. Cudownym dzieckiem bym tego nie nazwał. Wracając do czytnika blu w ps3 nie wierze że Sony dało by pożadny naped za tak śmieszne pieniadze... Dobry sam odtwarzacz blu sporo kosztuje.  Bill kiedyś walke przegrał ale przez to że spóznił sie z wypuszczeniem swojej maszynki. Ich konsola była lepsza ale przez opoznienie wiele straciła i teraz jeśli nawet ps3 jest lepsze  to może podzielić los 1 xklocka. Uważam też że takie wyzywanie się i ciagłe pisanie co jest dobre a co złe jest bezsensu.... MY mamy się cieszyć grami i czerpać z nich przyjemność a nie obrzucac blotem, jeden sprzet jak i drugi ma swoje walory... liczba rdzeni procesora w przypadku ps3 nie świadczy o jej mocy...specyfikacje maja podobne i generować grafike beda podobnie. X ma lepsza karte grafiki wiec to jest duży plus dla wygladu gier i co mi się podoba w x to ładnie wygładzone krawedzie czegops3 może pozazdrościc. Dużo bym jeszcze mógł pisac ale szkodasłow bo pewnie zaraz ktoś sie znajdzie i bedzie po mnie jechał..:))) Uważam że mam racje i wspomnicie moje słowa:)))))) he he Oby było jak najwiecej dobrych gier pod każdym wzgledem na obie platformy!!!


David 7 kwietnia 2009, 0:35


aha przepraszam za blędy i czasem brak polskich znaków ale tak mam po alkocholu:) pozdro dla wszystkich!!


wiz 7 kwietnia 2009, 14:04


david idac twoim tokiem myslenia "Każde pierwsze odtwarzacze śa przeważnie kiepskie." bez sensu jest kupowanie czegokolwiek co jest nowością na rynku. "
nie wierze że Sony dało by pożadny naped za tak śmieszne pieniadze..." mimo wszystko wielu ludzi uważa że odtwarzacz br w ps3 wraz z Cellem wyprzedzaja stacjonarne odtwarzacze br o pare lat. Polecam lekture na jednym z forów o HDTV. Znam ludzi ktorzy kupili ps3 wlaśnie dla jego odtwarzacza. piszesz "
MY mamy się cieszyć grami i czerpać z nich przyjemność a nie obrzucac blotem" a zaraz potem "
X ma lepsza karte grafiki wiec to jest duży plus dla wygladu gier i co mi się podoba w x to ładnie wygładzone krawedzie czegops3 może pozazdrościc" no to wkoncu mamy sie cieszyc czy doszukiwac szczegułów? przy  42" tv nie siedzisz w odleglosci 1 metra a z odleglosci 2,5 -3 m "poszarpane" krawedzie jakos w oczy sie nie rzucają. zapewniam Cie:) teraz cos od siebie. Ile razy spotkaliście się ze stwiedzeniem że xbox jest tańszy?? do ceny ixa dodajcie wifi, br(jesli ktoś lubi filmy) ktore ps3 ma w standardzie to jakoś róznicy w cenie nie ma. Jeszcze jedno jesli kolejne edycje ixa bedą mialy tak słabo zabezpieczone przed piractwem to ta konsolka pogrązy sie tak jak obecnie pogrązony jest PC. A obecnie w Polsce to chyba PRZEROBIONY ixbox wygrywa z PS3 a to zadna wygrana. wydaje mi sie ze to MY powinnismy krztaltowac rynek tak aby otrzymac konsole ktora łaczy a nie dzieli i ktora bedzie najlepsza a takiej poki co nie ma.



carter 29 czerwca 2009, 22:11


posluchajcie ludziska...:P popatrzcie na xboxa360 jest duzo gier gdzie grafika jest beznadziejna:! np pgr.. ps3 to o wiele nowsza technologia i ma o wiele leprze parametry xbox byl dobry w swoim czasie kiedy nie bylo ps3. owszem to dobra konsola ale nie na 2009r :P zalezy duzo od gier ale ps3 na prawde ma bardziej dopracowana grafike i na wszystkich grach jest grafika ok nie jak na xbox ze musi byc dobra gra zeby grafika byla dobra oczywiscie duzo zalezy od twurcow gier jaka grafike nam daja.. aha i mialem xboxa 4miesiace temu po nie calym roku musialem zawiesc do naprawy bo nie chcialo plyt czytac..


KBN 12 grudnia 2009, 4:43


"do ceny ixa dodajcie wifi, br(jesli ktoś lubi filmy) ktore ps3 ma w standardzie to jakoś róznicy w cenie nie ma."


Otóż jest, bo po jaki ch*j mi wi-fi w konsoli, to raz, a dwa, blue-ray na chwile obecna tez jest glupstwem a w dodatku do filmow i tak kazdy ma DVD lu bDVD/BR. Tyle. X WIN. Joł


Magic 3 stycznia 2010, 13:56


Przeczytałem wszystkie wasze komentarze jednakże moim skromnym zdaniem uważam że xbox360 jest lepszy i na razie na dlugi okres czasu tak pozostanie ktoś napisał także o psuciu xbox360 mam xboxa sprowadzonego z niemczech używanego kupiłem go za 350 zl po znajomości i mam go już hm 2/3 lata nie wiem kiedy tam wyszedł ale dlugi okres czasu i xbox jak widać cały czas pnie się w górę. Ktoś napisał że mu się psuje jak się nie dba to się psuje mam go tyle czasu i miałem tylko 1 problem ale to przez moją nie uwage bo potknąłem się o kabel i się popsuł na początku nigdzie nie mogłem znaleść części więc użyłem normalnego kabla który można użyć nawet do komputera zadziałało więc jak dla mnie xbox 360 jest najlepszą konsolą i polecam ją każdemu fanowi gier ;">
Ocena Konsoli xbox360 10/10


radek 2 grudnia 2010, 9:42


ja kupilem xboxa i nie zaluje ono jest swietne i dostalem w prezencie kinecta i dwie gry na niego a kinect moze kosztowac nawet 600 zl


radek 2 grudnia 2010, 9:42


ja kupilem xboxa i nie zaluje ono jest swietne i dostalem w prezencie kinecta i dwie gry na niego a kinect moze kosztowac nawet 600 zl



Dodaj swój komentarz

Autor:  
Komentarz:
Upewnij się, że Twoja wypowiedź nie łamie Regulaminu!

Dodaj komentarz
Mapa Serwisu | o XboxSpot | Kontakt| Reklama | Współpraca | Praca Designed by Piyo
Coded by SikalafO
Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze znajomością oraz akceptacją Regulaminu.
© 2004 - 2011 XboxSpot